מנהל/ת תיקי לקוח אמונים על הוצאה לפועל וקידום תהליך הגשת הבקשה לאזרחות, לרבות ליווי ושימור קשר למול הלקוחות עצמם, משלב הגשת הבקשה לקהילה היהודית ועד לסיום התהליך בממשלה וקבלת האזרחות.

תכולת התפקיד:

  • ניהול קשר רציף עם לקוחות החברה בהתאם לנהלי העבודה.
  • מענה טלפוני לפניות יזומות וקבלת לקוחות פרונטלית.
  • הכנה וביצוע מעקב אחר התקדמות תיקי הלקוחות ורתימת הלקוח להשלמת מסמכים דרושים עפ"י הצורך.
  • משימות משרדיות כגון – צילום, סריקה, תיוק, תיעוד במערכות החברה וכיו'.

כישורים נדרשים

  • ניסיון מוכח במתן שירות פרונטלי או טלפוני – חובה.
  • יסודיות, דייקנות ושליטה בפרטים הקטנים – חובה.
  • יכולת ניהול עצמי ועצמאות בביצוע משימות – חובה.
  • תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים.
  • יכולת ביצוע מספר משימות במקביל.
  • יכולת עבודה תחת לחץ.
  • שליטה בסביבת Office.
  • אנגלית ברמה גבוהה – יתרון.

עבודה במשרה מלאה לטווח ארוך. המשרה באווירה משפחתית בסביבת עבודה צעירה, נעימה ודינאמית. תנאים מעולים למתאימים/ות.

שלחו קורות חיים לכתובת: [email protected]

נגישות