תכולת התפקיד:

  1. אחריות על מענה לפניות לקוח בנושאים שירותיים תוך תיעוד מלא ותקין במערכות החברה
  2. טיפול בקריאות שירות בצורה מקיפה וסגירת הטיפול לאחר מתן מענה מלא ללקוח
  3. טיפול בפניות מוקד, חזרה ללקוח ומתן טיפול מלא לשביעות רצון הלקוח

כישורים נדרשים:

  • יסודיות, דייקנות ושליטה בפרטים הקטנים – חובה.
  • יושרה, אמינות ושקיפות ללקוח – חובה.
  • תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים.
  • יכולת ביצוע מספר משימות במקביל.
  • יכולת עבודה תחת לחץ.
  • שליטה בסביבת Office.
  • אנגלית ברמה גבוהה – יתרון.

עבודה במשרה מלאה לטווח ארוך. המשרה באווירה משפחתית בסביבת עבודה צעירה, נעימה ודינאמית. תנאים מעולים למתאימים/ות.

קו"ח יש לשלוח למייל [email protected]

 

נגישות