תכולת התפקיד:
- אחריות על מענה לפניות לקוח בנושאים שירותיים תוך תיעוד מלא ותקין במערכות החברה
- טיפול בקריאות שירות בצורה מקיפה וסגירת הטיפול לאחר מתן מענה מלא ללקוח
- טיפול בפניות מוקד, חזרה ללקוח ומתן טיפול מלא לשביעות רצון הלקוח
כישורים נדרשים:
- יסודיות, דייקנות ושליטה בפרטים הקטנים – חובה.
- יושרה, אמינות ושקיפות ללקוח – חובה.
- תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים.
- יכולת ביצוע מספר משימות במקביל.
- יכולת עבודה תחת לחץ.
- שליטה בסביבת Office.
- אנגלית ברמה גבוהה – יתרון.
עבודה במשרה מלאה לטווח ארוך. המשרה באווירה משפחתית בסביבת עבודה צעירה, נעימה ודינאמית. תנאים מעולים למתאימים/ות.
קו"ח יש לשלוח למייל [email protected]