* הזדמנות אחרונה לאזרחות פורטוגלית – צרו אתנו קשר עוד היום. * שירותי יורופה VIP מאפשרים לאזרחים הפורטוגלים להנפיק את כל המסמכים הנדרשים: דרכון ביומטרי / תעודת זהות ביומטרי / מספר פיסקלי ניפ NIF – השאירו פרטים ותהנו משירות יעיל, מהיר וזול! * השקעות נדל"ן בפורטוגל – היעד החם ביותר בעולם להשקעות נדל"ן / יורופה נדל"ן החברה הגדולה והמובילה ביותר בישראל בהשקעות נדל"ן בפורטוגל.
דף הבית » המדריך לביצוע השקעות באירופה

בעידן של היום, ישראלים רבים מתעניינים באפשרות של השקעה בחו"ל. עם זאת, רגע לפני שיוצאים לדרך, חשוב לדעת איך עושים את זה נכון ומהן הפעולות שחשוב לבצע כבר בשלבים הראשונים

היתרונות המשמעותיים של אזרחות אירופאית רלוונטיים לא רק לסטודנטים, משפחות או יחידים שמעוניינים לבחון עבודה ומגורים בחו"ל, אלא גם עבור משקיעים. הסיבה לכך היא שבניגוד למשקיעים זרים, בעלי דרכון אירופאי יכולים ליהנות מתנאים נוחים יותר להשקעה במדינות האיחוד, לקבל אפשרויות מימון ייחודיותו עוד. בין אם מדובר על פתיחת עסק, הקמת שותפות או התנעת השקעות נדל"ן באירופה. הדבר תקף גם במקרה של משקיעים ישראלים שמחזיקים בדרכון פורטוגלי, וחושבים על השקעה בפורטוגל בתחומים שמנינו או בתחומים רבים נוספים.

עם זאת, יש לזכור שעולם ההשקעות באירופה בכלל ובפורטוגל בפרט שונה במאפיינים רבים מהשוק הישראלי המוכר לנו. הן בהיבטי חישוב הכדאיות והן בהיבטי ההיערכות המקדימה. ולכן לפני שמקבלים החלטה לצאת לדרך, יש לעצור ולהכיר תחילה כמה מתנאי הסף המקדימים – החל מחשבון בנק ועד למספר NIF.

מהו NIF ולמה הוא משמש?

מספר NIF הוא תנאי שנדרש לכל מי שחושב על השקעה בפורטוגל, אבל לא רק. מדובר במספר שרלוונטי בהקשרי מס הכנסה, ומשמש לצורך ביצוע מגוון פעולות פיננסיות – פתיחת עסק באירופה, רכישת רכב, קבלת אשראי ועוד. הוא נדרש גם בפורטוגל וגם ביתר מדינות האיחוד. אם תהיו מעוניינים להוציא את המספר באופן עצמאי, תידרשו להגיע אל משרדי מס הכנסה בפורטוגל ולהביא עמכם דרכון, מסמך המאשר את מקום מגוריכם ומייצג שיערוב לכם.

מאחר שהוצאת NIF באופן עצמאי כרוכה בהגעה פיזית למשרד ממשלתי, מילוי הניירת הנדרשת והתנהלות בשפה זרה מול הגורמים הרלוונטיים – משקיעים רבים פונים אל סיוע מקצועי של חברה המתמחה בתחום.. משקיעים אשר פונים אל חברת יורופה VIP מקבוצת פורטוגליס יכולים לוותר על ההליכים הבירוקרטיים, ולקבל מספר NIF בתוך כ-48 שעות וללא צורך בהגעה אישית למקום. כך שאם אתם מתגוררים בפועל בישראל, מדובר במטלה מורכבת שתוכלו לוותר עליה בקלות.

פתיחת חשבון בנק

ביצוע פעולות בעלות השלכות פיננסיות במדינות האיחוד, בין אם מדובר על השקעת נדל"ן ובין אם על פתיחת עסק באירופה, מחייבות גם פתיחת חשבון בנק. אלא שמטבע הדברים המערכות הבנקאיות מאופיינות בריבוי חוקים וכללים, והרגולציה הבנקאית שונה ממקבילתה בישראל וגם משתנה בין מדינה למדינה באירופה. כך שנדרשת הבנה והתעמקות בכל הפרטים הקטנים, הן טרם פתיחת חשבון והן לצורך ניהולו התקין בפועל. ולכן אם אתם חושבים על פתיחת חשבון בנק בפורטוגל ורוצים להימנע מטעויות – גם בהקשר הזה, תוכלו להיעזר בשירותי יורופה VIP.

השקעות נדל"ן באירופה – כיצד ממקסמים הזדמנויות?

בועת הנדל"ן הישראלית, היצע הדירות האטרקטיבי בחו"ל והבדלי התשואות – מהווים זרז בעיני משקיעים רבים שחושבים על השקעות נדל"ן באירופה. ולכן במקום לרכוש דירה להשקעה בישראל, שבסבירות גבוהה לא תניב תשואה מספקת, הם בוחרים לרכוש דירות ביעדים תיירותיים באירופה.

חושבים על השקעות נדלן בפורטוגל? באמצעות חברת יורופה נדל"ן מקבוצת פורטוגליס תוכלו לבצע השקעה בפורטוגל באופן הפשוט והנוח ביותר. בתנאי מימון אטרקטיביים של עד 75% מערך הנכס בריבית נמוכה של כאחוז וחצי ותוך קבלת תשואה גבוהה מזו שיכלו לקבל בארץ (תשואה פוטנציאלית של כ-8-12%).

החברה מתמחה בכל אספקט הקשור להשקעות נדלן ברחבי פורטוגל. החברה פועלת עם יזמים מובילים בפורטוגל ובעלת מאגר נכסים בבלעדיות אשר מספק ללקוחותיה את ההשקעה המיטבית החל מאיתור הנכס, תוכנית עסקית, הסכם רכישה, ליווי משפטי ופיננסי, מימון והתאמתו מול הבנקים בפורטוגל ועד לשירותים משלימים כמו עיצוב פנים וחברת ניהול לתחזוקת הנכס.

הגשמת חלומות אישיים ועסקיים בפורטוגל

במציאות שבה ישראלים רבים חולמים לממש הזדמנויות בחו"ל, החל ממגורים ועד לעסקים והשקעות, פורטוגל מתגלה כאחד מהיעדים המובילים לעשות זאת. יורופה VIP  ויורופה נדלן חברות הנכללות תחת קבוצת פורטוגליס, יספקו למעוניינים סל כלים שלם המאפשר להם להגשים הזדמנויות אישיות ועסקיות. כך שבין אם אתם בעלי דרכון אירופאי שרוצים לבצע השקעה בפורטוגל ובין אם אתם מעוניינים להתחיל בתהליך להוציא דרכון פורטוגלי באופן היעיל ביותר – קבוצת פורטוגליס היא הגורם המקצועי שיעזור לכם בכל שלב בדרך.

אולי יעניין אתכם

החוק הפורטוגלי

בשנת 2015 הפרלמנט הפורטוגלי בכוונה לתקן את העוול ההיסטורי, העביר תיקון לחוק האזרחות הפורטוגלי המקנה לצאצאי המגורשים זכאות לאזרחות פורטוגלית בהליך פשוט ומהיר. משרד המשפטים

קרא עוד
מהפכה של שמחה: כך חוגגת פורטוגל את היום שבו הפכה מדיקטטורה לדמוקרטיה

ה-25 באפריל הוא אחד התאריכים הכי חשובים בפורטוגל, המסמן את היום שבו הפכה המדינה מדיקטטורה לדמוקרטיה. מדי שנה ביום הזה פורטוגל לובשת חג, וכל התושבים

קרא עוד