* הזדמנות אחרונה לאזרחות פורטוגלית – צרו אתנו קשר עוד היום. * שירותי יורופה VIP מאפשרים לאזרחים הפורטוגלים להנפיק את כל המסמכים הנדרשים: דרכון ביומטרי / תעודת זהות ביומטרי / מספר פיסקלי ניפ NIF – השאירו פרטים ותהנו משירות יעיל, מהיר וזול! * השקעות נדל"ן בפורטוגל – היעד החם ביותר בעולם להשקעות נדל"ן / יורופה נדל"ן החברה הגדולה והמובילה ביותר בישראל בהשקעות נדל"ן בפורטוגל.
דף הבית » פורטוגל בקרוואן: הצטרפו לטרנד שכובש את אירופה

טיול קרוואן באירופה דרך פורטוגל

הטרנד הלוהט בקרב ישראלים רבים בשנים האחרונות. את הטרנד הזה ייבאנו מהאירופאים שאוחזים במסורת טיולי קראון מפוארת כבר עשרות שנים, ומה הפלא? כשעומד בפני בני אדם חופש תנועה מלא בכל רחבי אירופה, חופש שמאפשר להגיע לעשרות מדינות ללא הצורך בטיסות, רבים נסחפים ואפילו מתמכרים. דמיינו לעצמם כמה פשוט וקסום זה: מאחסנים את כל מה שאתם צריכים בקרוואן, פותחים מפה, מצביעים על יעד ופשוט נוסעים אליו. אתם בוחרים אם לעצור, כמה לעצור, מתי לעצור ואיפה. אתם עוד כאן?

רגע, מה זה קרוואן בכלל?

קרוואן הוא למעשה יחידת דיור טרומית ניידת, על גלגלים. זה בעצם בית שהוא רכב. ישנם גדלים שונים של קרוואנים כאשר הקטנים יוכלו להכיל מיטה ומטבח קטן ואילו הגדולים מציעים מקלחת, שירותים, שולחן אוכל ואפילו פינת עבודה. את הקרוואן ניתן לצייד בWi-Fi, טלוויזיה ועוד אינספור אפשרויות שיעזרו לכם להרגיש בבית בדרכם, ובכל מקום שתבחרו לחנות בו.

למי מתאים טיול בקרוואן?

טיול בקרוואן עשוי להתאים למי שאוהב להרגיש בבית גם כשהוא מטייל. הקרוואן מבטל את הצורך לסחוב את כל חפציכם על הגב מה שמקנה אפשרות להצטייד בהרבה פינוקים ולא רק בדברים הבסיסיים ביותר. סוג טיול כזה יתאים במיוחד למי שאוהב להיות ספונטני ועצמאי כשהוא מטייל, למי שאוהב את החופש לבחור את יעדי הטיול שלו ללא הצורך להסתמך על תחבורה ציבורית, טיסות או פרטנרים. אתם הבוסים ואתם קובעים מתי ללכת ומתי להישאר.

טיול בקרוואן יתאים למי שמחפש טיול מסוג קצת אחר. חוויה חדשה ומרגשת שתאפשר לכם להכיר מקומות חדשים בדרך מיוחדת ובלתי רגילה. אחד היתרונות הגדולים של טיולי קרוואנים הוא הגמישות הגבוהה שסוג טיול כזה מאפשר. היום אתם בטבע, מחר אתם במטרופולין משוכלל ומחרתיים כבר במדינה הבאה. תוכלו למצוא חניות קרוואנים מסודרות במרבית אתרי הטבע לאורכה ורוחבה של אירופה.

טיול בקרוואן יכול להיות חוויה רומנטית בלתי נשכחת וגם פתרון מעולה לחבורות גדולה שמטיילת ביחד. רבים בוחרים לטייל בקרוואן לבד ומדווחים שביעות רצון רבה מהחוויה.

מה הופך את פורטוגל ליעד אטרקטיבי עבור טיולי קרוואנים?

ראשית כל, פורטוגל היא מדינה קטנה יחסית. הנחיתה בפורטוגל נחשבת רכה מאוד ולא מאיימת כמו שהרבה פעמים קורה במדינות גדולות יותר. פורטוגל מזכירה את ישראל בממדיה הקטנים אבל לא רק, היא מזכירה אותה גם בנופיה, שטחי גידול גדולים של אורנים וזיתים על גבעות מזכירים את הגליל שלנו, נסיעה לאורך רצועת החוף תזכיר לכם קצת את הנסיעה על כביש 2.

לצד האהוב ומוכר, תמצאו גם חדש ומרהיב. רצועת החוף של פורטוגל נחשבת לאחת מהיפהפיות בעולם. אפשר להעביר חודשים רבים של טיול עוצמתי ומעניין רק לאורך חופיה.

פורטוגל גובלת באוקיינוס האטלנטי ממערב ובים התיכון מדרום, מה שמאפשר הזדמנות נדירה להנות מהיתרונות שבשניהם – מחד, החום של הים התיכון, ומאידך, הגלים של האוקיינוס. גלים שמושכים גולשים רבים לפורטוגל במשך כל השנה. כך נוצרה לה תרבות ענפה של תיירות קרוואנים שחוצה שפות, דתות, גילאים וסגנונות חיים.

עשיתם לי חשק, איך מתחילים?

אם יש לכם דרכון פורטוגלי, זכיתם. אתם יכולים להשכיר קרוואן בקלות מחברות מקומיות. היות ותרבות הטיולים בקרוואן היא נפוצה בפורטוגל, יש לא מעט חברות שעוסקות בהשכרה שלהם. תוכלו לבחור בין רשתות גדולות או חברות קטנות; טווח המחירים והכיסויים הוא רחב וכל המידע הדרוש נגיש באינטרנט. טקטיקה אחרת היא רכישת רכב שיהיה בבעלותכם אותו תמכרו בסוף הטיול שלכם או שתשאירו אותו בחניון קרוואנים ייעודי עד הטיול הבא. הרבה חבר'ה צעירים חוברים לרכישה משותפת ולמעשה מעבירים את הקרוואן ביניהם.

אזרחות פורטוגלית בקליק

טיול בקרוואן למחזיקי דרכון פורטוגלי

ניתן לטייל עם קרוואן בפורטוגל על תקן תיירים, ללא דרכון פורטוגלי. תוכלו להזמין מראש קרוואן שיחכה לכם עם הגעתכם לשדה או לחילופין לגשת לאחת מעמדות ההשכרה בשדה התעופה או בעיר. דרכון פורטוגלי יאפשר לכם להרים את רמת הטיול שלכם כמה ליגות למעלה.

המחזיקים בדרכון פורטוגלי נחשבים אזרחים אירופאים לכל דבר, מה שמקנה להם חופש תנועה מלאה בכל מדינות האיחוד. זה מאפשר להמשיך עם הקרוואן מפורטוגל לטיול ארוך בכל רחבי אירופה ללא שום מגבלות. מה עוד אפשר לבקש?

אולי יעניין אתכם

תחבורה בפורטוגל

איך מתניידים בתוך פורטוגל? אוטובוסים, מוניות, רכבות, טיסות פנים או רכב שכור - התחבורה בפורטוגל מאוד נוחה וכל האופציות פתוחות, רק תבחרו!

קרא עוד
פורטוגל לזוגות

מתכננים טיול רומנטי בשניים? פורטוגל מושלמת למשימה. במאמר הבא תכירו את אחת המדינות הכי רומנטיות, ציוריות ואטרקטיביות בעולם. מה האפשרויות? מה אסור לפספס? כנסו ותגלו!

קרא עוד