מנהל שירות לקוחות
"אנו מתחייבים לעשות הכל על מנת שהשירות לו תזכו במהלך תהליך האזרחות יהיה מקצועי, אדיב, מהיר ואמין. נציגי שירות הלקוחות שלנו מחויבים להעניק לכם שירות מיטבי על פי אמנת השירות של החברה, המבטיחה עמידה בקריטריונים הגבוהים ביותר של מקצועיות ומתן שירות."
"כל אחד ואחת מאיתנו רואה בשביעות רצון הלקוח ערך עליון –
ומחויב לה באופן אישי !.."
אמיר כהן,
מנהל שירות לקוחות
על מנת לספק את השירות המיטבי ללקוחותינו, אנו פועלים במספר אפיקים:
- צוות שירות הלקוחות
אנשי השירות שלנו נבחרים בקפידה בדגש על מקצועיות ללא פשרות, אכפתיות, אנושיות ושירותיות הרואה את צרכי הלקוח בראש ובראשונה. כמו כן אנו מקפידים, באופן תדיר, על קיום הדרכות להעמקת הידע המקצועי ועל התנהלות שירותית. - מערכות המידע
אנו מפעילים מערכות מידע וניהול לקוחות המאפשרות טיפול, שליטה ומענה בזמן אמת. כמו כן, אנו מקפידים על שדרוג ושיפור מתמיד של המערך הטכנולוגי. - שעות הפעילות
מערך השירות של פורטוגליס פועל במתכונת זמינות מורחבת :
ימים א'-ה' 09:00-18:00
ימי ו' וערבי חג 09:00-13:00
בנוסף, גם לאחר שעות הפעילות כל פנייה מנותבת לשירות הודעות המאויש 24/7 ופנייתכם תענה בהקדם.
- שירות רב ערוצי
על מנת שלקוחותינו יוכלו להשיגנו בנקל, מערך השירות שלנו זמין בשורה של ערוצים: טלפון, אתר, דואר אלקטרוני, פייסבוק ואפילו אינסטגרם. - הצוות המקצועי
על מנת לתת שירות באופן המקצועי ביותר נעזרים נציגי שירות הלקוחות שלנו גם בצוותים המקצועיים שלנו – עורכי הדין בארץ ובפורטוגל, גנאלוגיים, עורכי הבקשות וצוות הנציגות שלנו בפורטוגל העומד בקשר ישיר עם הקונסרבטוריה והרשויות בפורטוגל. רוב רובן של פניות השירות מטופלות ונפתרות לשביעות רצון הלקוחות במהלך השיחה. עם זאת וככל שנדרש תועבר הפנייה והטיפול בלקוח לצוות המקצועי שלנו בארץ או בפורטוגל. - שיפור תמידי
על מנת לוודא שאתם, הלקוחות שלנו, שבעי רצון – אנו מנתחים באופן תדיר את פניות השירות ומתרגמים אותם מיידית לשיפור מתמיד של המערך.
אנחנו כאן תמיד למענכם ועבורכם !
אמיר כהן
מנהל שירות לקוחות