* הזדמנות אחרונה לאזרחות פורטוגלית – צרו אתנו קשר עוד היום. * שירותי יורופה VIP מאפשרים לאזרחים הפורטוגלים להנפיק את כל המסמכים הנדרשים: דרכון ביומטרי / תעודת זהות ביומטרי / מספר פיסקלי ניפ NIF – השאירו פרטים ותהנו משירות יעיל, מהיר וזול! * השקעות נדל"ן בפורטוגל – היעד החם ביותר בעולם להשקעות נדל"ן / יורופה נדל"ן החברה הגדולה והמובילה ביותר בישראל בהשקעות נדל"ן בפורטוגל.
דף הבית » חיי לילה בליסבון

ברוכים הבאים לבירה הכי מערבית באירופה, ליסבון היפהפה.

בליסבון יש הרבה מה לעשות הן בלילה והם ביום אבל היום אנחנו נתמקד בחיי הלילה העשירים, השוקקים והחיוניים שלה. ברים, מועדונים, מועדוני פאדו (עליהם נרחיב בהמשך) לאורכה ולרוחבה של העיר. תרבות מינגלינג תוססת ברחובות הצרים, מקומיים, אירופאיים ותיירים מכל העולם, צעירים ומבוגרים, כולם מתערבבים ביחד לכדי קרנבל שמח של אנרגיות טובות.

שעות הבילוי כאן חופפות למה שנהוג בישראל. הברים נפתחים לאחר השקיעה, למועדונים כדאי להגיע סביבות 23 ואילך, והרציניים שבהם, יהיו פתוחים ושוקקים עד שעות הבוקר המוקדמות של הבוקר למחרת. בין אם אתם מחפשים לחגוג באופן רגוע יותר או בין אם בא לכם להתפרע ממש, אתם תמצאו כאן עולם שלם שיספק לכם מענה מעל ומעבר.

הנה כמה מקומות ואטרקציות שכדאי שתכירו.

באיירו אלטו (Bairro Alto)

אחד משני אזורי הבילוי המרכזיים בעיר. כשניסינו לדמיין איזה מקום שאנחנו כבר מכירים, האזור הזה מזכיר לנו, חשבנו קצת על פלורנטין ונווה צדק וקצת על המדרחוב של ירושלים. הדמיון לאזורי הבילוי של פלורנטין נובע מהמבנה של השכונה העתיקה הזאת שמורכבת מרחובות פנימיים מסועפים וצרים השזורים בעשרות מסעדות, בתי קפה, פאבים, ברי יין אינטימיים ומקסימים ובקיצור, שפע של מקומות קטנים ומלאי אופי ששובים בקסם שלהם וסוחפים אותך פנימה לתוך עולמם. כאן תוכלו לקחת כוס יין לסיבוב מינגלינג ברחוב, שמלא בתנועת צעירים כל הלילה.

Cais do Sodré (קאיש דו סודרה)  

אזור הבילוי הגדול השני של העיר.  הפורטוגזים יודעים ואוהבים לשתות, אז אם אתם מתכננים להיטמע ברוח המקום, כדאי לרפד את הקיבה היטב לפני הבילוי. קאיש דו סודרה היא המקום המושלם לעשות את זה. ברחוב Rua Nova do Carvalho תמצאו את כיכר קאיש דו סודרה. סביבה התהווה בשנים האחרונות אזור טרנדי של מסעדות מוצלחות. גם בבאיירו אלטו יש הרבה מסעדות טובות, אבל כאן הקהל הוא קצת יותר בוגר ואמיד.

אזרחות פורטוגלית בקליק

שני האזורים אוגדים יחד מעל מאה מקומות בילוי ושווה להקדיש לפחות ערב אחד לכל אחד מהם.

מועדונים וברים

אם בא לכם "ללכת על בטוח", הנה כמה מקומות שאנחנו אהבנו וממליצים.

  • Artcasa
    מועדון שהוא גם בר ובית להופעות. נמצא ברחוב Rua Mareshal Saldanha. הארט-קאסה רואים את עצמם כבית לתרבות ומוזיקה. אם תכנסו לעמוד הפייסבוק או לאתר שלהם, תמצאו לו"ז שמורכב מתכנייה אמנותית מגוונת עד מאד. מסיבות שמנוצחות על ידי דיג'יים מקומיים ובינלאומיים, הופעות חיות בסקאלה רחבה של ז'אנרים וסגנונות ועוד שלל הפתעות ששווה בהחלט לבדוק.
  • Music Box
    מועדון שמאחר אף הוא הוא, בין היתר, הופעות חיות, שהפורטוגזים כל כך אוהבים. נמצא ברחוב Nova do Carvalho. מועדון גדול ומושקע שנותן מענה כמעט לכל סוגי המוזיקה. במקום במות ענקיות שמארחות הכל ממוזיקה פורטוגזית מסורתית, לרגאיי, מוזיקה אלקטרונית, רוק ועוד.
  • Red Frog
    בר יפהפה ומושקע מכל בחינה. מעוצב בהשראת הברים שהיו בארצות הברית בתקופת היובש מאלכוהול של שנות העשרים. הבר יושב בתוך מרתף וכדי להיכנס, תצטרכו לצלצל בפעמון, כדי לוודא שאתם לא שוטרים שבאו לחפש כאן אלכוהול. הם לוקחים את הקונספט ממש רחוק ואתם עצמם ממש ברצינות. התוצאה: בר סופר קריאייטיבי, עשיר בכל מה שצריך, לרבות ברמנים כיפיים שידאגו שלא תרגישו לבד לרגע, גם אם תגיעו לבד.

מועדוני פאדו

פאדו היא המוזיקה הפורטוגזית המסורתית. היא החלה את דרכה אי שם בתחילת המאה ה19 ומהר מאד הפכה לנעימה הלאומית. הפורטוגזים טוענים שהפאדו הוא חלון לנשמה של העם הפורטוגלי. זאת מוזיקה יפהפה ונוגה שאי אפשר שלא להתאהב בה. בליסבון המון בתי פאדו קטנים וגדולים ואי אפשר באמת להכיר את העיר מבלי להתוודע לקסם של הפאדו.

יש לא מעט מועדוני פאדו שמגישים אוכל אבל אנחנו ממליצים להפריד כוחות. להתחיל את הערב ממסעדה מצוינת ולהמשיך לבית פאדו מצוין. זאת מאחר ובתי הפאדו לא מתמחים באוכל אלא במוזיקה, ואם כבר אתם בזמן מוגבל ומוקצב, חבל להפסיד את האוכל הפורטוגזי המעולה שמחכה לכם במסעדות המקצועיות יותר.

TimeOut אירופה דירג בשלושת המקומות הראשונים את: Adega Machado, A Nini ו-Bela. שלושה מקומות שיתנו לכם טבילת אש מצוינת לעולם היצרי והחווייתי של הפאדו הליסבונאי המודרני.

המלצה: גלו 10 דברים שכדאי לדעת על פורטוגל

אולי יעניין אתכם

מה אוכלים בפורטוגל?

מה הפורטוגזים אוהבים? מה פופולרי? והאם יש מענה לשומרי כשרות? מטבח מגוון ועשיר כמו המטבח הפורטוגזי לא פוגשים כל יום. זאת ועוד, במאמר הבא

קרא עוד
פורטוגל מעבר לאזרחות | בכל צבעי הקשת: הבית החם שמעניקה פורטוגל לקהילה הגאה

חקיקה מתקדמת מעניקה לקהילה הגאה מקום של כבוד דווקא במדינה הקתולית, שהיא אחת הבודדות בה חל איסור אפליה על רקע נטייה מינית

קרא עוד