* הזדמנות אחרונה לאזרחות פורטוגלית – צרו אתנו קשר עוד היום. * שירותי יורופה VIP מאפשרים לאזרחים הפורטוגלים להנפיק את כל המסמכים הנדרשים: דרכון ביומטרי / תעודת זהות ביומטרי / מספר פיסקלי ניפ NIF – השאירו פרטים ותהנו משירות יעיל, מהיר וזול! * השקעות נדל"ן בפורטוגל – היעד החם ביותר בעולם להשקעות נדל"ן / יורופה נדל"ן החברה הגדולה והמובילה ביותר בישראל בהשקעות נדל"ן בפורטוגל.
דף הבית » אפליקציות מומלצות בפורטוגל

מגיעים לפורטוגל? האפליקציות שיעשו לכם את החיים קלים יותר

כשמגיעים למקום חדש כמו פורטוגל, בין אם לתקופה קצרה ובין אם לתקופה ארוכה יותר, לצד ההתרגשות יש גם בלבול ותחושת זרות עם הנחיתה. איך מנווטים במקום החדש בקלות, מתגברים על קשיי השפה ומוצאים את המסעדה הזו שכולם מדברים עליה? מדריך האפליקציות המלא לנוסעים לפורטוגל

קשה לדמיין היום איך היו נראים חיינו בלי אפליקציות. רובנו כבר לא זוכרים לנווט מחוץ לעיר בלי ווייז, לתקשר עם הבנק שלא דרך האפליקציה, או לשוחח עם חברים שלא דרך וואטסאפ. כשמגיעים למקום חדש, אפליקציות הן כלי עזר של ממש שיכול להקל על הביקור או על החיים במקום – על אחת כמה וכמה כשמדובר במדינה אחרת, עם שפה שונה או כללי נהיגה שונים.

עבור מי שמגיע לפורטוגל, בין אם לתקופה קצרה כתייר ובין אם לתקופה ארוכה יותר, כאזרח בעל אזרחות פורטוגלית, יש מספר אפליקציות ששווה להוריד לנייד, שיהפכו את השהות במדינה לנוחה ונעימה הרבה יותר.

ברכב, ברגל או בתחבורה הציבורית: אפליקציות ניווט

נתחיל במובן מאליו – באפליקציה שספק אם אין לכם כבר היום, אבל אם בארץ היא מועילה לכם, בפורטוגל תמצאו אותה נחוצה כמעט כמו חמצן: ווייז ((Waze שכבר הזכרנו, אפליקציית הניווט הישראלית שאין מי שלא מכיר, תציל אתכם בנסיעות ברכב גם מחוץ לעיר שבה אתם שוהים, ותסייע לכם לטייל היכן שרק תרצו, מינוס החשש להסתבך בדרך.

אבל עוד לפני כן, אם אתם מגיעים כתיירים לפורטוגל (ללא דרכון פורטוגלי), כדאי שתתכננו נכון את הטיול. אין לכם זמן או ראש לזה? אפליקציית Google Trips של גוגל תציע לכם המלצות לאטרקציות המתאימות לכם במקום שאליו אתם מתכננים להגיע – ממוזיאונים ואתרים היסטוריים דרך שופינג, שווקים ומסעדות – על בסיס המידע שכבר יש לגוגל עליכם, טיולי עבר ועוד. 

אזרחות פורטוגלית בקליק >>>

עוד בעניין הניווט: גם Google Maps מבית גוגל היא אפליקציה הכרחית בפורטוגל, השמורה למקרים שבהם אתם רוצים להגיע ממקום למקום ברגל, בקלות ובלי להסתבך. האפליקציה יעילה בפורטוגל גם בכל הנוגע לשימוש בתחבורה ציבורית, ובזכותה תוכלו לנסוע לא רק במטרו הידידותית למשתמש הזר, אלא גם באוטובוסים המקומיים על שלל קוויהם. אפליקציית ניווט נוספת שיעילה לשימוש ברגל או להתמצאות בתחבורה הציבורית בפורטוגל היא CityMapper שרבים ממליצים עליה, וגם Moovit הישראלית תסייע לכם לתכנן מסלול ולנווט את הנסיעה באמצעי התחבורה הציבורית במדינה.

מי פנוי בליסבון?

אם אתם נוהגים לעשות שימוש במוניות ובארץ לא זזים בלי Gett, כדאי שתדעו שבפורטוגל (כמו גם במדינות אחרות באירופה) אפליקציית Uber היא המחליפה הפופולרית, שתאפשר לכם להזמין מונית מראש, ליצור קשר עם הנהג וגם לשלם על הנסיעה דרך האפליקציה. יתרון נוסף: הנסיעה במונית דרך Uber לרוב זולה יותר מאשר במונית אקראית שתופסים ברחוב, וגם המשא ומתן על עלות הנסיעה נחסך מכם, כשאין לכם באמת מושג כמה היא אמורה לעלות (לפחות אם אתם מגיעים כתיירים, או כאזרחים שרק נחתו במדינה).

חולם בפורטוגזית: אפליקציות תרגום

רוב התושבים בפורטוגל, בעיקר הצעירים שבהם, מדברים גם אנגלית פרט לשפת האם שלהם, אבל אם אתם מגיעים לפורטוגל לשהות ממושכת, ודאי תרצו ללמוד את השפה. עד שזה יקרה (וגם לאחר מכן) תוכלו להיעזר באחת מאפליקציות התרגום הפופולריות, בהן Google Translate, Interpreter ו-  .Talk to Me

פיצ'ר חדש שהשיקה גוגל לפני מספר חודשים באפליקציית Google Translate מאפשר גם להקליט שיחה, לתמלל ולתרגם אותה אוטומטית לשפה אחרת, למשל מעברית לפורטוגזית, בזמן אמת ובלי דיליי.

להכיר את פורטוגל מבפנים

מכירים את זה שאתם חורשים את גוגל ואתרי טיולים למיניהם לפני הגעה למקום חדש, בודקים עם חברים שכבר ביקרו במקום מה בגדר חובה לראות, ועדיין – כשאתם חוזרים לארץ אתם מרגישים תחושת פספוס, שלא באמת חוויתם את המקום עד הסוף? טיילים אחרי צבא שנוסעים לטייל במזרח הרחוק או בדרום אמריקה מכירים את זה כ"שביל החומוס" – כינוי לאותו שביל שכל המטיילים עושים אחד אחרי השני, ובעצם מפספסים את הפינות הנסתרות, אליהן לאו דווקא מגיעים כל התיירים, אבל בהן טמון כל הקסם של המקום. אז לפחות לגבי פורטוגל תשמחו לדעת, שבליסבון פעילה אפליקציית LIKE A LOCAL , דרכה תוכלו לקבל טיפים נהדרים של תושבים מקומיים לגבי המקומות שאסור לכם לפספס, אלה שלא כל תייר מכיר. דרך האפליקציה תוכלו גם ליצור קשר עם מקומיים עוד לפני ההגעה למקום, ואפילו להזמין סיורים מודרכים על ידי תושבי ליסבון.

כמה זה בשקלים? אפליקציית המרות

אם גם לכם יצא לא אחת להתלבט בחנות בגדים או נעליים בחו"ל לפני רכישת מתנה לבן משפחה או חבר קרוב, בתהייה מהי המידה המתאימה וכמה זה יוצא בשקלים, הכירו את אפליקציית ConvertPad, שתעשה לכם את החיים הרבה יותר קלים בתחום. האפליקציה מאפשרת להמיר מטבעות, מידות בגדים ונעליים וגם מרחקים מקנה מידה זר לקנה מידה ישראלי, לשמור המרות מועדפות ועוד.

למצוא את בית הקפה, סניף הבנק או בית המרקחת הקרוב בקלות

ולסיום, כשמגיעים למקום חדש כתושבים, זמניים או קבועים, תמיד מרגישים קצת זרים בהתחלה – לוקח זמן עד שיודעים בדיוק היכן נמצא הסופר השכונתי, המסעדה שכולם מדברים עליה, סניף הבנק או תחנת הדלק הקרובה. אפליקציית AroundMe  תאפשר לכם להשתלב בפורטוגל בקלות. על ידי זיהוי המיקום שלכם, תוכלו לחפש דרך האפליקציה כל מה שעולה בדעתכם – מסעדות ובתי קפה, מוזיאונים, ברים, בתי מרקחת, חניונים, בתי קולנוע ועוד. אחרי שבחרתם את המקום הרלוונטי, יופיע בפניכם עמוד עם מפת הגעה ומספר הטלפון של העסק, שתוכלו לשמור ישירות בנייד.

אז לקראת הביקור הבא שלכם בפורטוגל, או רילוקיישן לטובת לימודים או עסקים, עשו לעצמכם טובה והתיידדו עם כמה אפליקציות, שיהפכו לכם את השהות במדינה החדשה לקלים, נוחים ונעימים הרבה יותר.

אולי יעניין אתכם

נעים להכיר: 3 ערים מרכזיות בפורטוגל

חושבים על נסיעה לפורטוגל אבל לא מכירים אותה בכלל? במאמר הבא אתם עומדים להתוודע לשלוש ערים מרכזיות שכדאי לכם להכיר! פורטוגליס אתכם כל הדרך לאזרחות!

קרא עוד
טיול מהאגדות: פורטוגל עם ילדים

מתכננים טיול רומנטי בשניים? פורטוגל מושלמת למשימה. במאמר הבא תכירו את אחת המדינות הכי רומנטיות, ציוריות ואטרקטיביות בעולם. מה האפשרויות? מה אסור לפספס? כנסו ותגלו!

קרא עוד