* הזדמנות אחרונה לאזרחות פורטוגלית – צרו אתנו קשר עוד היום. * שירותי יורופה VIP מאפשרים לאזרחים הפורטוגלים להנפיק את כל המסמכים הנדרשים: דרכון ביומטרי / תעודת זהות ביומטרי / מספר פיסקלי ניפ NIF – השאירו פרטים ותהנו משירות יעיל, מהיר וזול! * השקעות נדל"ן בפורטוגל – היעד החם ביותר בעולם להשקעות נדל"ן / יורופה נדל"ן החברה הגדולה והמובילה ביותר בישראל בהשקעות נדל"ן בפורטוגל.
דף הבית » איך להתחיל לדבר פורטוגזית?

מקורה של השפה הפורטוגזית הוא מפורטוגל והיא נחשבת לאחת מהשפות הוותיקות שקיימות כיום בעולם (ישנן עדויות לקיום שלה כבר מהמאה ה-11 לספירה). אבל היא גם השפה הרשמית של ברזיל ומדוברת גם באיי פורטוגל ובפרובינציות שהיו בשליטת פורטוגל בעבר, כך שהיא מדוברת בקרב כ-200 מיליון בני אדם ברחבי העולם.

פורטוגזית נחשבת לאחת השפות היפות והרומנטיות שקיימות, אך רבים לא יודעים כי יש הבדל מהותי בין הפורטוגזית ששמעתם בטיול בברזיל, לבין הפורטוגזית שהמקומיים בפורטוגל מדברים. אז אם אתם בתהליך הוצאת אזרחות פורטוגלית או שכבר אתם מחזיקים בידכם אחת ואתם חושבים על מעבר או ביקור בפורטוגל, זה הזמן ללמוד את השפה העשירה הזו.

לימודי פורטוגזית – היכן לומדים ?

מחפשים מורה מקומי
אם אתם כבר נמצאים בפורטוגל, הכי טוב ללמוד פורטוגזית ממורה מקומי. איך תמצאו את המורה הנכון? התחילו להסתובב בין המהגרים שגרים באזור שבו אתם נמצאים ובררו איתם עם מי הם למדו פורטוגזית, ככה תוכלו לבחון כמה מורים שונים ולמצוא את המורה עם החיבור הכי טוב אליכם ואל הצרכים שלכם. מצאתם מורה מתאים? מצוין. קחו בחשבון שתזדקקו לכ-40 שעות לימוד, כי כמו כל שפה לימודי פורטוגזית לוקחים קצת זמן, אם ברצונכם להצליח לשוחח עם המקומיים ולא רק לדעת לומר כמה מילים בודדות.

לימודי אונליין
אם עוד לא הגעתם לפורטוגל, אבל אתם מחזיקים בידכם כבר דרכון פורטוגלי וממש משתוקקים ללמוד את השפה, אחת הדרכים הכי פשוטות ללימוד פורטוגזית היא בעזרת מורה אונליין. היום, כשהעולם הדיגיטלי מאפשר לנו לרכוש כל סדנה או קורס אונליין ויש כל כך הרבה פלטפורמות שמאפשרות ללמוד ככה, זה באמת פשוט ללמוד פורטוגזית דרך המחשב בבית עוד בישראל.

קורסים פרונטליים
אם אתם רוצים ללמוד פורטוגזית אבל פחות מתחברים ללימודי אונליין, תמיד תוכלו לקחת קורס ללימודי פורטוגזית שמשלב גם לימודים עיוניים, ביחד עם תרגול מעשי של השפה. קורסים מסוג זה יאפשרו לכם לרכוש כישורים ראשוניים של שפה, על ידי למידה בקבוצות קטנות וממוקדות.

אזרחות פורטוגלית בקליק >>>

מתי תוכלו להתחיל לדבר את השפה הפורטוגזית?

בדומה ללימוד של כל שפה, גם לימודי פורטוגזית מתבצעים בכמה שלבים.

שלב 1
לימודי שפה ברמה בסיסית ביותר, בה תלמדו איך להציג את עצמכם ולהתמצא בדברים בסיסיים. רמת ידע כזו תספיק לכם אם תהיו תיירים בפורטוגל, אבל על מנת לנהל שיחות עם המקומיים תצטרכו להתקדם לשלב הבא.

שלב 2
בשלב הזה כבר נלמד לבנות משפטים מורכבים, שיאפשרו לנו לנהל שיחות עם האנשים סביבנו ברמה סבירה. הלימודים ברמה זו כבר יכללו לימודים של עבר, הווה, עתיד וציווי.

שלב 3
בשלב הזה אנחנו כבר מתקדמים ללימודי פורטוגזית עמוקים יותר ומתמקדים בשימת לב לביטוי נכון של המילים או המשפטים, לומדים לקרוא ולהבין את שקראנו.

שלב 4
רמת לימודי פורטוגזית שכבר תאפשר לכם לדבר את השפה באופן שוטף, תכיר לכם סלנג ומילים יומיומיות ותאפשר לכם להתחיל לתקן טעויות תחביר, שקשה יותר לשים לב אליהן בהתחלה. לימודים ברמה זו יאפשרו לכם לתקשר ברמה גבוהה, במידה ויש אזרחות פורטוגלית ואתם שוקלים מעבר לפורטוגל.

זכרו, כמו כל שפה גם לימודי פורטוגזית מצריכים קודם כל רצון וסבלנות, כי גם אם תלמדו אצל מיטב המורים, על מנת להיות דוברים של השפה, אתם צריכים פשוט להשתפשף ולהתחיל לדבר.

אולי יעניין אתכם

מוציאים דרכון פורטוגלי? זו ההזדמנות שלכם ללמוד באחת האוניברסיטאות של המדינה

אזרחות פורטוגלית מאפשרת למחזיקים בה ללמוד באוניברסיטאות במדינה בשכר לימוד נמוך מאוד, וליהנות מאווירה סטודנטיאלית תוססת ומחיה זולה.

קרא עוד
רואים עולם: כל מה שרציתם לדעת על לימודים גבוהים באירופה

ישראלים בעלי אזרחות אירופאית יכולים ללמוד בחלק גדול מהאוניברסיטאות באירופה בחינם

קרא עוד