* הזדמנות אחרונה לאזרחות פורטוגלית – צרו אתנו קשר עוד היום. * שירותי יורופה VIP מאפשרים לאזרחים הפורטוגלים להנפיק את כל המסמכים הנדרשים: דרכון ביומטרי / תעודת זהות ביומטרי / מספר פיסקלי ניפ NIF – השאירו פרטים ותהנו משירות יעיל, מהיר וזול! * השקעות נדל"ן בפורטוגל – היעד החם ביותר בעולם להשקעות נדל"ן / יורופה נדל"ן החברה הגדולה והמובילה ביותר בישראל בהשקעות נדל"ן בפורטוגל.

דף הבית » הכירו את ה"אזור האישי": המקום בו שבו אתם מעודכנים כל הזמן

החידוש האחרון שלנו בפורטוגליס ללקוחות החברה הוא ה"אזור האישי" באתר. מעתה תוכלו לבצע בדיקת סטטוס דרכון פורטוגלי בכל זמן ומכל מקום – עד הרגע שתהפכו לאזרחים אירופאים מן השורה

יותר ויותר ישראלים מבקשים לממש את זכאותם לדרכון פורטוגליאירופאי ורק בשנתיים האחרונות הוגשו עשרות אלפי בקשות כאלה. אך בזמן שיש חברות רבות שנותנות שירות בתחום, אנחנו בפורטוגליס השיקנו לאחרונה "אזור אישי" ייחודי באתר, שמאפשר ללקוחות לעקוב מקרוב בכל זמן אחר התקדמות הבקשה שלהם.

כמי שמובילים את התחום וכמי שהיו החלוצים בו, אנחנו מחויבים לעשות זאת גם בנושא הטכנולוגי ובזכות היתרון לגודל ולמערך המשומן שלנו, הצלחנו להקדים את כל החברות האחרות בתחום. אנו מבינים את העומס הגובר, ומאפשרים לכל מי שמתחיל את התהליך, להיות חשוף לכל המידע המתנהל בתיק שלו בכל רגע נתון דרך האזור האישי.

כמו חברות גדולות אחרות, בתחום האשראי והביטוח למשל, גם אנחנו מבינים את הצורך בשקיפות, שתאפשר נוחות מקסימלית ללקוחות וגם לנו כחברה, שחוסכת את הצורך במאות שיחות טלפון המתעניינות בסטטוס הבקשה שלהם ויכולה להעניק שירות טוב יותר.

אין צורך להגיע למשרדי החברה

באזור האישי תוכלו להעלות מסמכים לאזור האישי בביטחון ובקלות, וליהנות מגמישות בלי צורך להגיע למשרדי החברה בכל עדכון. כמו כן, ניתן לעדכן את פרטים אישיים בקלות ובמהירות – שוב, ללא צורך להגיע לחברה.

אזרחות פורטוגלית בקליק

"אנחנו מבינים כי מרבית הלקוחות שלנו הם אנשים עסוקים שמעוניינים לקבל שירות עם כמה שפחות ביורוקרטיה וכמה שיותר גמישות ונוחות", אומר שי כהן, מנכ"ל פורטוגליס. "עבדנו קשה מאוד כדי לעמוד בשורה אחת עם החברות הגדולות במשק, שיש להן אזור אישי מאובטח ונגיש, ואני גאה ביכולת לספק ללקוחות החברה את האפשרות לקבל את כל המידע שלהם שם, בכל זמן ובכל מקום", הוא מסביר.

חוויה בטוחה, נעימה וידידותית

ואכן, באזור האישי באתר, ניתן לקבל באמצעות כניסה מאובטחת המוגנת בסיסמה, את הסטטוס של הבקשה בכל עת. כמו כן, ניתן כאמור, להעלות מסמכים הדרושים להשלמת התהליך בקלות ובמהירות, לעדכן פרטים אישיים, לוודא שכל המסמכים הנדרשים הועברו ולבדוק מהם השלבים הנוספים הצפויים במסגרת ההליך.

"כל מי שעבר את התהליך להוצאת דרכון פורטוגלי – אירופאי, מבין שמדובר על תהליך לא קצר שכולל שלבים רבים", אומר כהן. "עד כה, אנחנו עשינו את כל המהלכים מאחורי הקלעים עבור הלקוחות והיינו מעדכנים אותם בצמתים חשובים. כעת, כל לקוח ולקוח שלנו, יכול להיווכח בעצמו בכל השלבים בתהליך בצורה שקופה וברורה, הוא יודע מתי הבקשה הועברה לפורטוגל, מתי היא אושרה על ידי הקהילה היהודית ומתי עברה לבדיקה ואישורים סופיים בממשלת פורטוגל.

"אנחנו חיים בעולם דיגיטלי ומהיר ומתאימים את השירות שאנחנו מספקים לצרכים העולים מן השטח. בניגוד לכל חברה אחרת שעוסקת בתחום של דרכונים פורטוגליים, אנחנו בחוד החנית, עם החידושים והאלמנטים שהופכים את החוויה המרגשת הזו לבטוחה, נעימה וידידותית למשתמש. אנחנו מחכים לרגע שכל לקוח שלנו ייכנס לאזור האישי ויראה שהבקשה שלו אושרה ושהוא הפך לאזרח אירופאי מן השורה", הוא מסכם.

אולי יעניין אתכם

3 טעויות שכדאי להימנע מהן בתהליך הוצאת דרכון פורטוגלי

מגישים בקשה להוצאת דרכון פורטוגלי? מה הדרך הכי טובה לעשות את זה? ממה חשוב להיזהר בדרך? פירטנו את הטעויות הנפוצות והדרכים להימנע מהן במאמר קצר

קרא עוד
כיצד להוציא דרכון פורטוגלי? כך תעשו זאת, שלב אחרי שלב

דרכון פורטוגלי הפך למבוקש במיוחד, שכן הוא מהווה כרטיס כניסה לאיחוד האירופי ומאפשר גם לישראלים לחיות, ללמוד ולעבוד ביבשת. איך מוציאים אותו? התהליך מתחיל בבדיקת

קרא עוד