* הזדמנות אחרונה לאזרחות פורטוגלית – צרו אתנו קשר עוד היום. * שירותי יורופה VIP מאפשרים לאזרחים הפורטוגלים להנפיק את כל המסמכים הנדרשים: דרכון ביומטרי / תעודת זהות ביומטרי / מספר פיסקלי ניפ NIF – השאירו פרטים ותהנו משירות יעיל, מהיר וזול! * השקעות נדל"ן בפורטוגל – היעד החם ביותר בעולם להשקעות נדל"ן / יורופה נדל"ן החברה הגדולה והמובילה ביותר בישראל בהשקעות נדל"ן בפורטוגל.
דף הבית » רואים עולם: כל מה שרציתם לדעת על לימודים גבוהים באירופה

תכניות אקדמאיות ייחודיות, מגורים בערים נפלאות והרחבת אופקים תרבותית וחברתית: כל אלו הופכים את הלימודים באוניברסיטאות באירופה לחוויה חד פעמית. ומה לגבי עלות הלימודים? אזרחי האיחוד האירופי, ובינהם כמובן ישראלים בעלי דרכון פורטוגלי, יכולים ללמוד בחלק גדול מהאוניברסיטאות באירופה בחינם

תקופת הלימודים כסטודנט באוניברסיטה היא אחת התקופות היפות בחיים: היא עמוסה בלימודים מרתקים ובהרחבת אופקים לצד מפגשים חברתיים, חוויות, בילויים וחיי לילה. לימודים באחת האוניברסיטאות המובילות באירופה יהפכו את תקופת הלימודים לבלתי נשכחת.

תנאי קבלה נוחים

ללימודים באירופה יתרונות רבים: ברחבי היבשת פזורים מוסדות החינוך מהטובים בעולם, המאפשרים לסטודנטים ישראלים ללמוד מקצועות שקשה להתקבל אליהם בארץ, כגון רפואה ווטרינריה. נוסף על כך, ישנם תחומים רבים בהם חוגי הלימוד בארץ הם פחות מפותחים – ואילו באוניברסיטאות באירופה ניתן למצוא בתחומים אלו חוגים ותיקים, מעמיקים ועשירים, עם תכניות לימוד מגוונות, אשר מעניקות ללומדים בהן יתרונות אדירים בכניסה לשוק העבודה.

במרבית מדינות האיחוד האירופי מתקיימות תכניות לימודים בשפה המדוברת במדינה ועל מנת ללמוד בהן יש להוכיח גם כישורי שפה, אך לצד זאת ישנן אוניברסיטאות לא מעטות המציעות גם תכניות לימודים באנגלית.

בואו לקבל הצעה להוצאת אזרחות פורטוגלית >>>

ההיצע הגדול של האוניברסיטאות ברחבי היבשת מאפשר תנאי קבלה נוחים יותר מאשר בפקולטות המקבילות בישראל, "בניגוד לישראל, באירופה קל מאד להתקבל לאוניברסיטאות, גם בחוגים המבוקשים ביותר. יחד עם זאת, השנה הראשונה היא למעשה מבחן הקבלה, זו שנה מאתגרת שהצלחה בה תאפשר את המשך הלימודים וסיומם", אומר יוני קפלן, סמנכ"ל שירותים מקצועיים מחברת פורטוגליס העוזרת בתהליך קבלת אזרחות פורטוגלית לזכאים.

עלות אטרקטיבית

החשש העיקרי מפני לימודים בחו"ל הוא שכר הלימוד הגבוה שמכביד על הסטודנטים ומשפחתם. אולם, כאשר מדובר בלימודים באירופה, בחלק גדול מהאוניברסיטאות הציבוריות הלימודים לאזרחי האיחוד האירופי ניתנים בחינם. כך למשל באוניברסיטאות הציבוריות בגרמניה, בצ'כיה, בנורבגיה, בדנמרק, ובשוודיה הלימודים הם בחינם לאזרחי האיחוד ובמדינות רבות אחרות שכר הלימוד נמוך מאד ביחס לישראל.

"בצרפת, בלגיה, איטליה ועוד מדינות רבות, הלימודים אמנם לא לגמרי בחינם עבור סטודנטים מהאיחוד, אבל מדובר בשכר לימוד נמוך במיוחד יחסית למקובל בארץ – רק כמה מאות יורו לשנת לימודים". אומר יוני.

תרבות עמוקה וטבע מרהיב

נוסף על רמת הלימודים האקדמית הגבוהה, לימודים באירופה מציעים גם הרפתקת מגורים במדינה חדשה: ברומא או בפריז מלאות הקסם, בברצלונה או במדריד התוססות על שפע חיי הלילה שלהן.

לחובבי המרחבים הפתוחים, אירופה היא יבשת עם אוצרות טבע מרהיבים: הרים מושלגים, פיורדים נהרות ואגמים – טיולי טבע מרתקים וחוויות בלתי נשכחות נמצאים במרחק של נסיעת רכבת. לחובבי השמש, אזור דרום היבשת מציע חופים שמשיים ומי ים צלולים.

באירופה גם אוצרות תרבות ומונומנטים בלתי נשכחים. במהלך תקופת הלימודים ניתן לשלב ביקורים בפסטיבלים, במוזאונים הטובים בעולם ובערים העתיקות המלאות עושר אדריכלי ויופי ייחודי. וכמובן – חובבי הכדורגל ימצאו את עצמם נהנים ממשחקים של הנבחרות המובילות של הליגה האירופית על בסיס קבוע.

חברים חדשים מהעולם, וגם מישראל

לימודים באירופה מעניקים גם אפשרות להיכרות עם סטודנטים רבים מכל רחבי העולם המגיעים ללמוד ביבשת ומאפשרים להרחיב את העושר החברתי והתרבותי ולהעניק חווית חיים בלתי נשכחת.

"למי שמתגעגע הביתה, במרבית הערים הגדולות באירופה קיימות קהילות יהודיות ענפות, שמקלות על ההתאקלמות. בנוסף, יש לנו ניסיון עם הרבה סטודנטים ישראליים שהוציאו דרכון פורטוגלי ואנחנו יודעים שהם יוצרים קהילות ישראליות במקום הלימודים, מבלים יחד בחגים ונהנים מהחיבור הישראלי במקום זר", מסביר יוני.

ובמידה שהגעגועים גוברים, שפע של טיסות זמינות, במחירים נוחים, מרשתות את היבשת ונוחתות גם בישראל. דבר זה גם מבטיח ביקורים של משפחה וחברים – שרוצים גם הם ליהנות קצת מאירופה. רק צריך לזכור לבקש מהם לא להגיע בתקופת המבחנים.

אולי יעניין אתכם

איך להתחיל לדבר פורטוגזית?

פורטוגזית נחשבת לאחת השפות היפות והרומנטיות שקיימות. חושבים על מעבר או ביקור בפורטוגל? זה הזמן ללמוד את השפה העשירה הזו! השלבים בדרך ללימודי פורטוגזית לפניכם!

קרא עוד
מוציאים דרכון פורטוגלי? זו ההזדמנות שלכם ללמוד באחת האוניברסיטאות של המדינה

אזרחות פורטוגלית מאפשרת למחזיקים בה ללמוד באוניברסיטאות במדינה בשכר לימוד נמוך מאוד, וליהנות מאווירה סטודנטיאלית תוססת ומחיה זולה.

קרא עוד