* הזדמנות אחרונה לאזרחות פורטוגלית – צרו אתנו קשר עוד היום. * שירותי יורופה VIP מאפשרים לאזרחים הפורטוגלים להנפיק את כל המסמכים הנדרשים: דרכון ביומטרי / תעודת זהות ביומטרי / מספר פיסקלי ניפ NIF – השאירו פרטים ותהנו משירות יעיל, מהיר וזול! * השקעות נדל"ן בפורטוגל – היעד החם ביותר בעולם להשקעות נדל"ן / יורופה נדל"ן החברה הגדולה והמובילה ביותר בישראל בהשקעות נדל"ן בפורטוגל.
דף הבית » האם כדאי להוציא דרכון פורטוגלי?

למה להוציא דרכון פורטוגלי, אילו זכויות דרכון פורטוגלי מקנה וכיצד הוא הפך לאחד מהדרכונים האירופאיים המבוקשים ביותר? ריכזנו את כל הסיבות שגורמות לישראלים לבחון את זכאותם לאזרחות פורטוגלית  בשנים האחרונות

התיקון לחוק האזרחות הפורטוגלי שהתקבל בשנת 2015 פתח בפני ישראלים רבים הזדמנות יוצאת דופן לעבור תהליך אזרחות אירופאית אשר בסיומו יוכלו לקבל דרכון פורטוגלי. ואכן, תוך תקופה קצרה הגישה כמות מתעניינים גדולה בקשה לאזרחות במטרה לבחון את זכאותם ולהנות בהמשך מכל היתרונות של האזרחות הפורטוגלית. אם גם אתם שוקלים את האפשרות אך עדיין לא בטוחים מה יתרונותיו של הדרכון פורטוגלי ולמה מדובר בהשקעה כדאית – הגעתם למקום הנכון.

מה מקנה דרכון פורטוגלי?

אז למה כדאי להוציא דרכון פורטוגלי ומה גורם לכולם לדבר עליו? במקרה של דרכון פורטוגלי ההטבות הן נגזרת מתוקף היותו דרכון אירופאי. פורטוגל היא חלק מהאיחוד האירופי, וככזו היא הופכת גם את אזרחיה לאזרחי האיחוד. המשמעות היא שמחזיקי דרכון פורטוגלי יכולים ליהנות מזכויות רבות שרלוונטיות גם למי שבוחן אפשרויות מחיה ועבודה בחו"ל אך גם יכולות לשמש כתעודת ביטוח עבור מי שרוצה להמשיך ולהתגורר בישראל.

דרכון פורטוגלי הטבות עיקריות

תהיתם למה להוציא דרכון פורטוגלי אם מרכז חייכם נשאר בישראל? אלה הסיבות המובילות:

  • כניסה ללמעלה מ-180 מדינות כולל ארצות הברית ללא צורך בוויזה. מה שאומר שתוכלו לוותר על ההכנות המעיקות ולהפוך כל טיול לפשוט יותר.
  • מעבר נוח בין מדינות האיחוד, כולל תורים מקוצרים במעברי הגבול בשדה התעופה. אז אם תרצו לעבור בקלות בשדה התעופה במהלך נסיעות, דרכון פורטוגלי הוא כרטיס הכניסה שלכם.
  • אפשרות להשקיע בנדל"ן ומסחר תוך קבלת הטבות ייחודיות וסיוע במימון מהבנק. פורטוגל מקבלת בברכה גם משקיעים זרים, אך אזרחים מקבלים נקודת פתיחה טובה יותר בדגש על נושא הסיוע הפיננסי הנדרש.
  • עדיין אין לכם ילדים? זה לא אומר שלא תוכלו לדאוג להם כבר היום. קבלת אזרחות פורטוגלית כיום, מבטיחה אזרחות אוטומטית לילדים שייוולדו לכם לאחר מכן. בנוסף ילדים עד גיל 14 שנולדו לפני קבלת האזרחות של אחד ההורים יכולים לעבור תהליך התאזרחות בדומה לבני הזוג בהליך מקוצר יותר.

זכויות דרכון פורטוגלי למי שמעוניין לבחון הזדמנויות בחו"ל

מתעניינים במעבר לחו"ל, לימודים גבוהים במוסדות אירופאיים או עבודה מחוץ לגבולות ישראל? אם יש לכם דרכון פורטוגלי הטבות רבות ממתינות לכם בהקשר הזה:

  • בשל העובדה שפורטוגל היא חלק ממדינות האיחוד, אזרחות פורטוגלית מאפשרת לכם להתגורר וגם לעבוד בכל מדינה שחברה באיחוד. במילים אחרות, אתם יכולים כמובן לעבור לגור בפורטוגל המרהיבה אבל גם ברשימה ארוכה של מדינות נוספות. בכל מקום תזכו כמובן בהטבות הסוציאליות השמורות לאזרחים, מה שיסייע להתחלה חלקה ונוחה יותר.
  • רוצים ללמוד לתואר ראשון או ללימודי המשך? תוכלו לעשות זאת בכל מקום שתרצו, בהתאם להעדפתכם. כסטודנטים שברשותם אזרחות אירופאית תהיו זכאים לסבסוד חלקי ואף מלא במגוון אוניברסיטאות ציבוריות ידועות ברחבי אירופה, כך שמדובר בנקודת פתיחה מעולה לקריירה שתמיד חלמתם עליה.

דרכון פורטוגלי יתרונות נוספים

נוסף להטבות משנות החיים שהוזכרו, לדרכון הפורטוגלי יש גם יתרונות ייחודיים ספציפיים על פני דרכונים אירופאיים אחרים. ראשית, מדובר למעשה בהזדמנות ראשונה וכמעט יחידה מסוגה לקבל אזרחות אירופאית, גם ליוצאי מדינות שבעבר לא היו זכאים לה. שנית, התנאים שמציב הממשל הפורטוגלי לזכאים הם ידידותיים מאוד יחסית להליכי אזרוח של מדינות אחרות. המועמדים אינם נדרשים לדעת את השפה הפורטוגזית, לעבור מבחני היסטוריה או להתגורר במדינה בפועל. מה שאומר שגם מי שנשאר להתגורר בישראל ורוצה בכל זאת לקבל אזרחות פורטוגלית – יכול לעשות זאת.

ולבסוף, התשובה לשאלה למה להוציא דרכון פורטוגלי קשורה לעובדה שמדובר בחלון הזדמנויות שאין לדעת את תוקפו. נכון להיום לא מדובר על הזדמנות שמוגבלת בזמן, אך זה עדיין חוק ואין לדעת אם ישתנה ומתי. ולכן אם חשוב לכם למקסם את סל ההזדמנויות שלכם ולדאוג מראש לעתידכם ולעתיד בני המשפחה – אזרחות פורטוגלית היא הפתרון.

הבנתם מה נותן דרכון פורטוגלי אבל אתם מתלבטים מאיפה בעצם להתחיל? פנו אל פורטוגליס. פורטוגליס  היא החברה המובילה והמקצועית ביותר בישראל בתחום האזרחות הפורטוגלית, בעלת צוותים הפועלים בישראל ובפורטוגל. החברה מציעה לזכאים לאזרחות פורטוגלית שירות ייחודי, אישי, שקוף ומקצועי – כבר מהרגע הראשון. פורטוגליס מתמקדת אך ורק בתחום האזרחות הפורטוגלית ומתוקף התמחותה בתחום עושה בשביל הלקוח את התהליך במלואו.

ההצלחות של פורטוגליס מוכחות בשטח עם רקורד מוכח של אלפי לקוחות שכבר קיבלו אזרחות פורטוגלית ויכולים ליהנות מיתרונותיה. בנוסף, פורטוגליס מתחייבת על החזר כספי מלא במקרה והזכאות לא מאושרת על ידי הקהילה היהודית בפורטוגל. עם פריסת סניפים רחבה בישראל ושלוחה עצמאית בפורטוגל, הצוות המיומן של פורטוגליס תמיד יעמוד לשירותכם. עדיין לא מימשתם את זכאותכם? אל תפספסו את ההשקעה הרווחית ביותר שתהיה לכם.

אולי יעניין אתכם

לא רק ליסבון: מוקדי התיירות שאסור לפספס בפורטוגל

הפופולריות של פורטוגל בקרב תיירים ישראלים עולה משנה לשנה -ריכזנו 5 הצעות לחופשה במדינה.

קרא עוד
החוק הפורטוגלי

בשנת 2015 הפרלמנט הפורטוגלי בכוונה לתקן את העוול ההיסטורי, העביר תיקון לחוק האזרחות הפורטוגלי המקנה לצאצאי המגורשים זכאות לאזרחות פורטוגלית בהליך פשוט ומהיר. משרד המשפטים

קרא עוד