* הזדמנות אחרונה לאזרחות פורטוגלית – צרו אתנו קשר עוד היום. * שירותי יורופה VIP מאפשרים לאזרחים הפורטוגלים להנפיק את כל המסמכים הנדרשים: דרכון ביומטרי / תעודת זהות ביומטרי / מספר פיסקלי ניפ NIF – השאירו פרטים ותהנו משירות יעיל, מהיר וזול! * השקעות נדל"ן בפורטוגל – היעד החם ביותר בעולם להשקעות נדל"ן / יורופה נדל"ן החברה הגדולה והמובילה ביותר בישראל בהשקעות נדל"ן בפורטוגל.
דף הבית » פורטוגל כנגד כל הסיכויים: צפי לשגשוג אחרי הקורונה

 

התחזית לכלכלה העולמית בתקופה זו לוקה בחוסר ודאות יותר מאשר בכל עת מאז המשבר הפיננסי העולמי. יחד עם זאת, נראה שסיכויי ההתאוששות של פורטוגל טובים יותר מאשר של מדינות רבות אחרות. הנתונים הסטטיסטיים העדכניים מראים כי פורטוגל עוברת את מגפת הקורונה באופן הטוב ביותר ביחס לשאר מדינות האיחוד. למה הכוונה "באופן הטוב ביותר?" פורטוגל היא המדינה באיחוד עם הכי פחות מקרי מוות לאורך תקופת הקורונה, וכן מספר מקרי המוות המועט ביותר ביחס לכמות התושבים. זאת לעומת מדינות הנחשבות למפותחות ביותר בעולם כמו שוויץ, אנגליה, הולנד, קנדה ועוד. מה הן ההשלכות ומה צפוי לפורטוגל ביום שאחרי?

תיירות ועסקים במגמה חיובית

הנתונים הסטטיסטיים המצוינים לעיל מייצרים תחזית אופטימית עבור פורטוגל. צפוי להיות לה יתרון משמעותי במשיכת משקיעים זרים כמו גם במשיכת תיירים חזרה למדינה. משרד התיירות של פורטוגל משווק את המדינה כמקום בטוח עם מערכת בריאות חזקה שבה תיירים יכולים להיות רגועים ולטייל בבטחה; זאת תודות לתקני בריאות ובטיחות גבוהים מאוד.

כלכלה בנסיקה

מעבר ליתרון הבולט של משיכת גורמים זרים שיתרמו לכלכלת המדינה, שר התיירות הפורטוגזי ניבא התאוששות חדה בכלכלה והוא לא לבד. קרן המטבע הבינלאומית, למשל, ניבאה כי בעוד שהמשק האירופאי צפוי להתכווץ השנה ב 8%, המשק הפורטוגזי צפוי להתאושש עם צמיחה של כ 5% בשנת 2021. עוד נחזה כי ליסבון תהיה אחת מארבע ערים מרכזיות ברחבי העולם בה תתרחש עליית מחירים בשוק הנדל"ן כבר בשנת 2020. זאת בנוסף למונקו, וינה ושנגחאי.

מסחר שוקק בפורטו

באפריל, פרסם הניו יורק טיימס כתבה מפרגנת מאוד על פורטו, עיר נמל חשובה בפורטוגל והעיר השנייה בגודלה במדינה. לדבריהם, פורטו מושכת השקעות בינלאומיות משמעותיות בשנים האחרונות. העיתון ציטט את אדריאן ברידג, מנכ"ל שותפות פלדגייט, שיתוף פעולה עסקי בין כ80 יצרני יין פורטוגזים שחברו יחדיו כדי להפיק יין פורט משובח לממכר פנים ארצי ולייצוא. ברידג אמר בראיון כי חברות זרות רואות בפורטו מקום פתוח ובטוח לעשות עסקים. בשנים האחרונות פורטו משכה אליה חברות היי-טק, חברות לייצור אנרגיה ע"י טורבינות רוח ובנוסף עשתה מהפך בתחום הטקסטיל כשעברה מתעשיות טקסטיל מסורתיות לייצור מסחרי בטכנולוגיות חדשניות. התפתחויות אלו הגדילו את השוק העסקי בפורטוגל באופן משמעותי.

פורטוגל פועלת למניעת עליית המיסוי

על פי התחזיות, המיסים במדינות רבות ברחבי העולם צפויים לעלות במידה משמעותית בשנה הקרובה על מנת להחזיר כספי ממשל שהושקעו בשנה הזו. הפעילות הענפה של פורטוגל בחזית המשקיעים הזרים במדינה צפויה למנוע, חלקית או אולי אף לגמרי, את העלאת המיסים במדינה. פורטוגל מוכיחה תושייה ויעילות על ידי פעילות יוצאת מגדר הרגיל לטובת רווחת התושבים. כך למשל, ההליך הבירוקרטי של פתיחת עסק בפורטוגל שלקח בעבר מספר חודשים, קוצר לכדי יום אחד בלבד. 

גם אתם רוצים אזרחות פורטוגלית? הקליקו >>>

למרות אי הודאות ששוררת כרגע בעולם עושה רושם כי פורטוגל הייתה ונשארה מקום שמציע אפשרויות בטוחות, יציבות ואמינות עבור מי שמחפשים מקום מגורים חדש או מקום להשקיע בו. מסתקרנים לגבי האפשרות להפוך לאזרחי פורטוגל גם אתם? צרו קשר ונשמח לעמוד לרשותכם ולסייע בתהליך.

 

אולי יעניין אתכם

איך התמודדה פורטוגל עם נגיף הקורונה

נגיף הקורנה פגע בפורטוגל כמו בכל מדינות אירופה, אך בניגוד למדינות אחרות אחוזי ההדבקה והתמותה במדינה נחשבים נמוכים באופן יחסי. גלו כיצד התמודדה המדינה עם

קרא עוד
מקריסה לצמיחה: המהפך הכלכלי של פורטוגל

לאחר שעמדה על סף פשיטת רגל, מדיניות כלכלית עיקשת ועקבית הובילה לפריחה בפורטוגל, לזינוק בתיירות, בנדל"ן וברמת החיים.

קרא עוד