* הזדמנות אחרונה לאזרחות פורטוגלית – צרו אתנו קשר עוד היום. * שירותי יורופה VIP מאפשרים לאזרחים הפורטוגלים להנפיק את כל המסמכים הנדרשים: דרכון ביומטרי / תעודת זהות ביומטרי / מספר פיסקלי ניפ NIF – השאירו פרטים ותהנו משירות יעיל, מהיר וזול! * השקעות נדל"ן בפורטוגל – היעד החם ביותר בעולם להשקעות נדל"ן / יורופה נדל"ן החברה הגדולה והמובילה ביותר בישראל בהשקעות נדל"ן בפורטוגל.
דף הבית » פסטיבל המוסיקה האלקטרונית BPM – עושה את פורטוגל

האני דיז'ון, האחים מרטינז, דני טנגליה, קארל קרייג וריצ'י הוטין הם רק חלק קטן מהאמנים המופיעים מדי שנה באחד הפסטיבלים הפופולריים ביותר בעולם. הפסטיבל של 2019 בפורטוגל הסתיים – ועכשיו, מחכים המבלים לפסטיבל של 2020

חובבי המוסיקה האלקטרונית הם קהל מסור – שיחצה יבשות וימים כדי להגיע למסיבה טובה, עם האמנים האהובים עליו. בכל שנה, נוהרים עשרות אלפים לפסטיבל BPM – שהחל את דרכו במקסיקו, וב-2017 עבר לפורטוגל, שם ביסס את מעמדו כאחד המובילים בעולם המוסיקה האלקטרונית, ההאוס והטכנו.

אם השם BPM נשמע לכם מוכר – זה כנראה בזכות הפעילות הבינלאומית של הפסטיבל, שיוצר שיתופי פעולה מקומיים במדינות שונות בעולם. בראש השנה האחרון, בשנת 2019 הוא הגיע גם לפארק הירקון בתל אביב, למסיבה שמשכה אלפי מבלים שחגגו שעות ארוכות, עד אור הבוקר.

גם חובבי הטכנו הישראלים מתכוננים

אל פורטוגל, שם מתקיים הפסטיבל בעיר החוף פורטומיאו, מגיעים מדי שנה תיירים מכל רחבי העולם כדי להשתתף בחגיגה – ורבים מהם מנצלים את ההזדמנות כדי לטייל במדינה היפה. גם בישראל קיימת קהילה גדולה של חובבי טכנו, שאף הפגינה לאחרונה את כוחה בהפגנה ספונטנית של עשרות אלפים בכיכר רבין – לאחר שהמשטרה ביטלה את הפסטיבל המקומי הוותיק, "דוף".

בכלל, ישראלים רבים נוהגים לנסוע לפסטיבלים מוסיקליים ברחבי העולם – ופסטיבל BPM הוא אחד היעדים העיקריים שלהם. בנוסף, בישראל המודעות לפורטוגל כיעד תיירותי מוביל הולכת ועולה בשנים האחרונות, בין היתר בעקבות האפשרות של ישראלים לא מעטים להוציא דרכון פורטוגלי – וליהנות מאזרחות אירופית לכל דבר.

השמות המובילים במוסיקה האלקטרונית

בפסטיבל BPM נוהגים להופיע מוסיקאים מהשורה הראשונה של עולם המוסיקה האלקטרונית, במהלך ארבעה ימים של מסיבות אל תוך הלילה, על מגוון רחבות ובשפע סגנונות מוסיקליים. בין היתר, כיכבו בו בשנים האחרונות האני דיז'ון, אסיד פאולי, ריצ'י הוטין (פלסטיקמן), קארל קרייג, ויקטור קלדרון, האחים מרטינז, דני טנגליה, לורן גרניה, פאקו אוסונה, ועוד ועוד.

הפסטיבל האחרון התקיים בפורטוגל בספטמבר 2019 במשך שלושה ימים של שכרון חושים על החוף, והמבלים – רבים מהם ממדינות אירופה הקרירות – נהנו מהשילוב בין מסיבות עד השעות הקטנות של הלילה, לבין הבילוי במסעדות ובברים בעיר שטופת השמש.

בקיץ 2020 צפוי הפסטיבל לחזור לפורטימאו – ולא מעט בליינים כבר סימנו אותו על המפה וממתינים לפרסומים על רשימת המופיעים. זוהי הזדמנות מושלמת לשלב בין בילוי מוסיקלי מסעיר, לבין הנופים יוצאי הדופן של פורטוגל וליבה הפועם – הערים העתיקות והציוריות וחבל היין הידוע, בעמק הדוארו.

אולי יעניין אתכם

פאדו: שירת נשמה פורטוגלית

נשות הספנים שרו שירי געגועים לאהוביהן, וכך נוצר אחד הסגנונות המוסיקליים המרתקים ביותר - מוסיקת הפאדו הפורטוגלית - מוזיקת נשמה בליווי גיטרות.

קרא עוד
איזו מין שלווה: 10 דברים שכדאי לדעת על פורטוגל

10 נקודות מעניינות על פורטוגל: ההיסטוריה, התרבות והקשר היהודי

קרא עוד