* הזדמנות אחרונה לאזרחות פורטוגלית – צרו אתנו קשר עוד היום. * שירותי יורופה VIP מאפשרים לאזרחים הפורטוגלים להנפיק את כל המסמכים הנדרשים: דרכון ביומטרי / תעודת זהות ביומטרי / מספר פיסקלי ניפ NIF – השאירו פרטים ותהנו משירות יעיל, מהיר וזול! * השקעות נדל"ן בפורטוגל – היעד החם ביותר בעולם להשקעות נדל"ן / יורופה נדל"ן החברה הגדולה והמובילה ביותר בישראל בהשקעות נדל"ן בפורטוגל.
דף הבית » מוציאים דרכון פורטוגלי? זו ההזדמנות שלכם ללמוד באחת האוניברסיטאות של המדינה

דרכון פורטוגלי מאפשר למחזיקים בו ללמוד באוניברסיטאות במדינה בשכר לימוד נמוך מאוד, וליהנות מאווירה סטודנטיאלית תוססת ומחיה זולה. ריכזנו עבורכם את רשימת חמש האוניברסיטאות במדינה – כדי שתוכלו לבחור

פורטוגל מצטיינת לא רק בחופים נפלאים, ערים עתיקות ודרכי יין ירוקות – אלא גם באוניברסיטאות הרבות הפזורות בה. חמש מתוכן מופיעות בדירוג האוניברסיטאות הטובות בעולם של QS לשנת 2018 – חלקן בבירה, ואחרות פזורות ברחבי המדינה. הסטודנטים במדינה נהנים לא רק מטיולים ומאווירה בינלאומית – אלא גם מעלות מחיה נמוכה יחסית למדינות אחרות באירופה.

הנה האוניברסיטאות הטובות ביותר במדינה – על פי הדירוג הבינלאומי של QS:

1. אוניברסיטת פורטו: התמחות בביולוגיה ומחשבים

במקום ה-301 המכובד מבין האוניברסיטאות בעולם, נמצאת אוניברסיטת פורטו שהוקמה ב-1911, וכיום לומדים בה יותר מ-30,000 סטודנטים – כ-10% מהם זרים. אוניברסיטת פורטו מתאפיינת בפעילות נרחבת של מחקר ופיתוח, בין היתר במכון הידוע שלה לביולוגיה תאית ומולקולרית, המכון לפתולוגיה מולקולרית ואימונולוגיה, ומרכז המחקר למערכות מחשב.

2. אוניברסיטת ליסבון: הגדולה במדינה

הבאה בתור, במקום ה-305 בדירוג, היא האוניברסיטה הגדולה בפורטוגל, השוכנת בליסבון. לומדים בה קרוב ל-50,000 סטודנטים, והיא הוקמה לאחר מיזוג האוניברסיטה הטכנית של ליסבון ואוניברסיטת ליסבון, שהוקמה ב-2011. באוניברסיטה המאוחדת פועלות כמה מהמחלקות המצטיינות בעולם, בתחומים כאמנות, עיצוב, הנדסת מכרות וגיאוגרפיה.

3. אוניברסיטת נובה דה ליסבואה: מתמקדים במדעים

Universidade NOVA de Lisboa, שהוקמה ב-1973 שוכנת אף היא בליסבון ולומדים בה קרוב ל-20,000 סטודנטים. האוניברסיטה, הידועה בשם "נובה", מתמקדת במקצועות המדע, הטכנולוגיה, ההנדסה והמתמטיקה, כן בפיננסים, ראיית חשבון, ניהול וכלכלה. היא מציעה גם תואר MBA, בשיתוף האוניברסיטה הקתולית הפורטוגלית.

4. אוניברסיטת קוימברה: העתיקה מכולן

האוניברסיטה של קוימברה קיימת למעלה מ-700 שנה – והוקמה ב-1290. כיום, היא מוגדרת אתר מורשת עולמי. היא שוכנת בעיר קוימברה בעלת העבר ההיסטורי העשיר, ולומדים בה כ-25,000 סטודנטים, רבים מהם מגיעים מרחבי העולם. באוניברסיטה שמונה פקולטות, כולל לימודי STEM – מדע, טכנולוגיה, הנדסה ומתמטיקה, לצד מדעי הרוח.

5. האוניברסיטה הקתולית הפורטוגלית: לימודים עצמאיים

באופן מפתיע, אולי, במקום החמישי ברשימת האוניברסיטאות הטובות בפורטוגל נמצאת האוניברסיטה שהוקמה בידי הכנסייה הקתולית במדינה, והיא האוניברסיטה הראשונה בפורטוגל שאינה מופעלת על ידי המדינה. האוניברסיטה, שמקום מושבה בליסבון, נהנית מאוטונומיה רבה בהקמת קמפוסים ויצירת קורסים חדשים, והיתה הראשונה ללמד נושאים כגון תפעול וניהול עסקי, הנדסת מזון ועוד. גם באוניברסיטה הזו, בה לומדים יותר מ-10,000 סטודנטים, כ-10% מהתלמידים הם זרים.

גם אתם יכולים להשתלב באחת האוניברסיטאות המצוינות של פורטוגל, וליהנות מאווירה בינלאומית תוססת וטיולים נפלאים של סופי שבוע. דרכון פורטוגלי אף יסייע לכם להירשם בשכר לימוד נמוך במיוחד,  או בחינם – אפשרות שכדאי מאוד לבדוק. בהצלחה!

אולי יעניין אתכם

רואים עולם: כל מה שרציתם לדעת על לימודים גבוהים באירופה

ישראלים בעלי אזרחות אירופאית יכולים ללמוד בחלק גדול מהאוניברסיטאות באירופה בחינם

קרא עוד
איך להתחיל לדבר פורטוגזית?

פורטוגזית נחשבת לאחת השפות היפות והרומנטיות שקיימות. חושבים על מעבר או ביקור בפורטוגל? זה הזמן ללמוד את השפה העשירה הזו! השלבים בדרך ללימודי פורטוגזית לפניכם!

קרא עוד