* הזדמנות אחרונה לאזרחות פורטוגלית – צרו אתנו קשר עוד היום. * שירותי יורופה VIP מאפשרים לאזרחים הפורטוגלים להנפיק את כל המסמכים הנדרשים: דרכון ביומטרי / תעודת זהות ביומטרי / מספר פיסקלי ניפ NIF – השאירו פרטים ותהנו משירות יעיל, מהיר וזול! * השקעות נדל"ן בפורטוגל – היעד החם ביותר בעולם להשקעות נדל"ן / יורופה נדל"ן החברה הגדולה והמובילה ביותר בישראל בהשקעות נדל"ן בפורטוגל.
דף הבית » דרכון פורטוגלי ליוצאי עיראק

התיקון לחוק האזרחות הפורטוגלי מאפשר ליוצאי מדינות רבות להגיש בקשה לאזרחות, ובעקבותיה לקבל דרכון פורטוגלי-אירופאי. מעוניינים להוציא אזרחות פורטוגלית ליוצאי עיראק? אלה הפרטים שחשוב להכיר

 דרכון אירופאי הפך לאחת מהשאיפות של ישראלים רבים, ובצדק. מדובר בפתח להגשמת מטרות אישיות ומקצועיות, שמיועד הן למי שמעוניינים להתגורר באירופה והן למי שרוצה להשתמש בו במהלך גיחות לחו"ל. שורשי ההזדמנות הזו מקורם באירוע היסטורי שהתרחש במאה ה-15, עם גירוש יהודי ספרד. תיקון בחוק האזרחות הפורטוגלי שהתקבל ב-2015, נועד לתקן את העוול שהתרחש לפני מאות שנים – על ידי מתן אזרחות פורטוגלית לצאצאי המגורשים. מסיבה זו, הקהילה היהודית בפורטוגל היא הגורם שקיבל את הסמכות ממשלת פורטוגל לאשר זכאויות ולבחון האם אכן קיים קשר למגורשים.

זכאות לדרכון פורטוגלי ליוצאי עיראק

גם במקרה של יוצאי עיראק דרכון פורטוגלי מבוסס על ההקשר ההיסטורי שהזכרנו, ולכן חשוב להבין תחילה את המסלול שעברו המגורשים. חלקם הגיעו אל המדינות הסמוכות לפורטוגל ולספרד, ואחרים המשיכו במסעם הממושך והגיעו גם אל מדינות מרוחקות יותר. עיראק היא אחת מהמדינות הללו, ויחד איתה נמצאות גם מדינות נוספות כמו מצרים, לוב, טורקיה, בולגריה, סוריה, תימן ועוד.

הקהילה היהודית בעיראק היא קהילה ותיקה במיוחד, שמאופיינת בשורשים שמגיעים עד לבבל. עם תחילת גירוש יהדות ספרד, נאלצו המגורשים להתפזר בין מגוון יעדים ברחבי העולם. בשעה שרבים מהם התמקדו במדינות הסמוכות אל מקום מושבם הקודם, היו שהרחיקו עד למדינות כמו עיראק. צאצאים של מגורשי ספרד הצטרפו לעיראק גם באמצע המאה ה-18, לאחר התפרצותה של מגפה שהביאה למותם של רבים מיהודי בגדד – כולל הנהגתם הרוחנית.

במטרה לחזק את הקהילה נשלחו אליה רבנים מחלב שבסוריה, ויחד איתם הגיעו גם עשרות משפחות מקרב מגורשי ספרד שהיגרו תחילה לחלב. אלה השפיעו על הקהילה היהודית המקומית, על ידי הנחלת נוסח התפילה היהודי-ספרדי.

הדרך לקבלת אזרחות פורטוגלית ליוצאי עיראק מתחילה בפורטוגליס

ככל שהזיקה ההיסטורית של מגיש הבקשה ברורה יותר, כך גם התהליך שצפוי לו בדרך אל הדרכון פשוט יותר. עם זאת, כמו שמגלים מי שמעוניינים להוציא דרכון אירופאי ליוצאי עיראק, סיפורי הגירה משפחתיים עשויים להתגלות כמורכבים. מסיבה זו, רבים פונים לסיוע מקצועי. פורטוגליס, החברה הגדולה והמובילה בישראל בתחום האזרחות הפורטוגלית, מספקת פתרון לכל לקוח המחפש גוף מוסמך ומקצועי שבקיא בעדכונים הנדרשים סביב דרכון פורטוגלי.

להבדיל מגורמים אחרים, פורטוגליס מתמקדת אך ורק בתחום של אזרחות פורטוגלית. כתוצאה מכך, היא לא רק מלווה את הלקוחות לאורך הדרך אלא מבצעת את השלבים הנדרשים עבורם – עד לקבלת אזרחות פורטוגלית. ולכן אם גם אתם רוצים להוציא דרכון פורטוגלי ליוצאי עיראק, פורטוגליס היא הכתובת שלכם. במקרה שלא תאושר זכאותכם על ידי הקהילה היהודית בפורטוגל, כספכם יושב במלואו.

 

 

אולי יעניין אתכם

לא רק ליסבון: מוקדי התיירות שאסור לפספס בפורטוגל

הפופולריות של פורטוגל בקרב תיירים ישראלים עולה משנה לשנה -ריכזנו 5 הצעות לחופשה במדינה.

קרא עוד
החוק הפורטוגלי

בשנת 2015 הפרלמנט הפורטוגלי בכוונה לתקן את העוול ההיסטורי, העביר תיקון לחוק האזרחות הפורטוגלי המקנה לצאצאי המגורשים זכאות לאזרחות פורטוגלית בהליך פשוט ומהיר. משרד המשפטים

קרא עוד