* הזדמנות אחרונה לאזרחות פורטוגלית – צרו אתנו קשר עוד היום. * שירותי יורופה VIP מאפשרים לאזרחים הפורטוגלים להנפיק את כל המסמכים הנדרשים: דרכון ביומטרי / תעודת זהות ביומטרי / מספר פיסקלי ניפ NIF – השאירו פרטים ותהנו משירות יעיל, מהיר וזול! * השקעות נדל"ן בפורטוגל – היעד החם ביותר בעולם להשקעות נדל"ן / יורופה נדל"ן החברה הגדולה והמובילה ביותר בישראל בהשקעות נדל"ן בפורטוגל.
דף הבית » כמה עולה להוציא דרכון פורטוגלי?

עלות הוצאת דרכון פורטוגלי היא בין הנושאים הראשונים שמעסיקים מועמדים לדרכון. מהם הגורמים המשפיעים על המחיר ומדוע הוצאת דרכון פורטוגלי באופן עצמאי יכולה לעלות יותר ממה שחשבתם?

במציאות של היום, דרכון אירופאי הפך לאחת מהמטרות הנחשקות ביותר עבור ישראלים רבים. בין אם מדובר בצעירים אחרי צבא שרוצים ללמוד בחו"ל, במשפחות צעירות שחושבות על הזדמנויות תעסוקה חדשות או בהורים שרוצים לדאוג מראש לעתיד ילדיהם. בין שלל השיקולים הנוגעים להוצאת דרכון פורטוגלי מחיר הוא ללא ספק אחד מהמובילים – לאור הרצון להעריך את גובה ההוצאה ולהיערך בהתאם. נוסף לכך, רבים מעוניינים גם להבין את הבדלי העלויות בין הוצאת דרכון פורטוגלי עם חברה מוסמכת לבין הוצאת דרכון פורטוגלי באופן עצמאי. בסעיפים הבאים ניגע בכל הנושאים הללו.

עלות הוצאת דרכון פורטוגלי

השינויים בחוק הפורטוגלי שאיפשרו לצאצאי מגורשי ספרד לקבל אזרחות פורטוגלית, מסייעים לישראלים רבים לממש את זכותם לדרכון פורטוגלי-אירופאי. עם זאת ולמרות שמדובר בהליך ידידותי בהשוואה להליכים של מדינות אירופאיות אחרות הוא עדיין מורכב ממספר שלבים ומחייב מעורבות של גורמים רבים. בנוסף, לאור העובדה שהוא מתבסס על הוכחת הקשר המשפחתי של המגורשים כל מועמד נדרש להצגת מסמכים רלוונטיים לצורך ביסוס בקשתו. איתור המסמכים והטיפול בהם משפיעים על ההליך ועל עלותו. ולכן בכל הקשור להנפקת דרכון פורטוגלי מחיר הוא נגזרת של מאפיינים רבים ומצריך חישוב פרטני.

הוצאת דרכון פורטוגלי באופן עצמאי

בכדי להוציא דרכון פורטוגלי ללא חברה המתמחה בתחום יהיה עליכם לבצע בעצמכם את כל שלבי התהליך. תצטרכו להקדיש משאבים וזמן לאיתור המסמכים הנדרשים שמבססים את בקשתכם ולאחר מכן להעביר אותם לקהילה היהודית בפורטוגל. תהליך בחינת הבקשות מחייב תשלום אגרה. בהמשך, תצטרכו להעביר מספר מסמכים רשמיים לאישור נוטריוני וכמו כן גם למתרגם לצורך תרגומם לפורטוגזית. השלב הבא, שכולל בחינת הבקשה על ידי משרד הפנים בפורטוגל כרוכה בתשלום אגרה נוספת. ואם תבחרו להנפיק את הדרכון עצמו בפורטוגל יתווספו לכך גם הוצאות נסיעה.

האם זה משתלם לפעול לבד?

כמו שניתן לראות, חלק מהעלויות הנוגעות להוצאת הדרכון הן עלויות קבועות (אגרות, תרגום מסמכים וכדומה). לכן בין אם אתם בוחרים להוציא דרכון פורטוגלי לבד ובין אם בסיוע גורם מקצועי, עדיין תידרשו לשלם אותן. בחירה בליווי צמוד של חברה המתמחה בתחום תהיה כרוכה בתשלום שכר טרחה. עם זאת, הוא מעניק למועמדים יתרונות משמעותיים – החל מהאפשרות לסיים את התהליך במהירות המקסימלית, דרך חיסכון בזמן הנדרש על איתור המסמכים ועד להימנעות מביצוע טעויות לאורך הדרך וטיפול במקרים חריגים.

מאחר שמדובר בהליך בירוקרטי שמנוהל בשפה זרה ורוב הפונים אינם בקיאים בדרישות העדכניות של ממשלת פורטוגל, בהיעדר ליווי מקצועי הם עלולים להחסיר מסמכים ולדלג על סעיפים חשובים. כתוצאה מכך, באפשרותם להגיע אל הישורת האחרונה ולעמוד בפני סירוב מסיבות טכניות בלבד. מה שיגרום לא רק לעוגמת נפש, אלא גם להוצאות והשקעת זמן שלא יובילו לדרכון המיוחל.

הנפקת דרכון פורטוגלי עם גורם מקצועי מפחיתה דאגות, מקצרת את משך ההמתנה למינימום וממקסמת את התוצאות. ולכן במקרה של דרכון פורטוגלי מחיר הוא פקטור שמשקלל בתוכו גורמים רבים. גובה שכר הטרחה משתנה בין גורם לגורם ותלוי במאפייני כל מועמד ובהליכים שנדרשים בכדי לאתר עבורו את הניירת הנחוצה ובערך המוסף של הגורם המקצועי.

חוסכים זמן, מאמצים ועלויות, בכתובת אחת

פורטוגליס, החברה הגדולה בתחום האזרחות הפורטוגלית בישראל הופכת את תהליך הוצאת הדרכון לנוח, משתלם וידידותי מתמיד. עם בדיקת זכאות ראשונית שתוכלו לבצע בחצי דקה וביצוע כל יתר השלבים בעבורכם – עד לקבלת אזרחות פורטוגלית. החברה מעסיקה צוות משפטי מנוסה של עורכי דין הפועלים בישראל וגם בפורטוגל לצורך טיפול מהיר ומקצועי מול הרשויות.

פורטוגליס מעניקה לפונים את כל המעטפת המקצועית הנדרשת עד לקבלת תעודת לידה פורטוגלית  הן בהיבט המשפטי והן בכל יתר האספקטים. החל מהעברת מסמכים לקהילה היהודית, דרך הגשת הבקשה הרשמית לממשלת פורטוגל ועד לקבלת האישור על האזרחות. יתרה מזאת, פורטוגליס לא מציעה ליווי בלבד, אלא מבצעת עבור הלקוח את התהליך כולו כדי לספק לכם שקט נפשי ותוצאות. מה שאומר שאם רציתם לקבל אזרחות פורטוגלית באופן פשוט ויעיל, נטול טרטורים ומאמץ, פורטוגליס היא הכתובת שלכם.

הצוות של פורטוגליס מנוסה במאפייני התהליך ומתמקד בבקשות עבור אזרחות פורטוגלית בלבד. לכן תוכלו להיות בטוחים שתקבלו את המידע העדכני והמלא ביותר ואת התוצאה הרצויה. לראייה, אף אחת מהבקשות שהועברו דרך פורטוגליס עד היום לא קיבלו סירוב מטעם ממשלת פורטוגל. דמי הטיפול של פורטוגליס שקופים וסופיים, ללא שינויים או הפתעות בלתי צפויות וניתנים לתשלום בפריסת תשלומים רחבה לנוחותכם.

בפורטוגליס תקבלו יחס ייחודי ואישי, ומנהל תיק לקוח ילווה אתכם לאורך כל התהליך ויהיה זמין לכל שאלה או בקשה.

לאחר קבלת תעודת הלידה בעזרת פורטוגליס, תוכלו להוציא דרכון באופן עצמאי בשגרירות פורטוגל בארץ או להיעזר בשירות הייחודי של הקבוצה ולהוציא את הדרכון בפורטוגל עם יורופה VIP מקבוצת פורטוגליס.

 

אולי יעניין אתכם

נעים להכיר: 3 ערים מרכזיות בפורטוגל

חושבים על נסיעה לפורטוגל אבל לא מכירים אותה בכלל? במאמר הבא אתם עומדים להתוודע לשלוש ערים מרכזיות שכדאי לכם להכיר! פורטוגליס אתכם כל הדרך לאזרחות!

קרא עוד
טיול מהאגדות: פורטוגל עם ילדים

מתכננים טיול רומנטי בשניים? פורטוגל מושלמת למשימה. במאמר הבא תכירו את אחת המדינות הכי רומנטיות, ציוריות ואטרקטיביות בעולם. מה האפשרויות? מה אסור לפספס? כנסו ותגלו!

קרא עוד